Caféturné

En av Batmans 30-årspresenter till mig var att vi ska besöka ett nytt (för åtminstone någon av oss) café i månaden i ett år. Mycket najs present. Vi inledde med ett besök på Olof Viktors denna söndagseftermiddag. Tillsammans med resten av Österlen. Redigt mätta och nöjda körde vi sedan hem.
 
Behind the scenes: Jag skulle ha hejat på och fotograferat Batmans genomförande av ett löparlopp på Svampabanan denna dag. Jag körde inom Bo Ohlsson medan han hämtade nummerlapp och värmde upp. Dock förhöll det sig som så att jag förtrollades i mitt strosande och råkade stanna hela tiden som loppet pågick. Suck på mig!
Anonym
2017-02-20 @ 23:32:40

Stackars Batman! Blev du förlåten?

Svar: Jag tror det! Bara lite synd för bådas skull.
Gina Hansen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

icouldbepurple

Frukt är godis. Och kakor är mat.

RSS 2.0