Jag gillar inte majs

Jag tycker inte det är gott helt enkelt. Det funkar i sallader och i köttfärs, men deras smak är inte så god i sig själv liksom.
 
Förutom när Batman propsar på att vi ska koka majskolvar och dränka dem i smör och salt - då är smaken faktiskt riktigt najs.
Elin
2013-09-26 @ 20:49:08

Åh vilken tur att du har honom! Jag blev upprörd tills jag såg att han lyckats övertala. Grillad majs med smör och salt är det BÄSTA som finns! :D

Svar: Haha vilken underbar kommentar! Tur för mig den här gången mao. :)
Gina Hansen

Anonym
2013-09-27 @ 07:44:19

Skulle skriva ungefär detsamma, tur han propsade på:-)

Svar: Haha han får mer o mer poäng för det här. :)
Gina Hansen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

icouldbepurple

Frukt är godis. Och kakor är mat.

RSS 2.0