Gina vs matlådor

Lyxen med mitt jobb är att bli serverad lagad mat varenda dag och att någon tar hand om disken. Den bekvämligheten har dock icke Batman och följaktligen har vi ca fem matlådor att diska varje vecka (diska varje dag? Njeee). Att diska vet ni sedan innan att det inte är min favoritsport, men jag accepterar mina förehavanden och rengör matlådorna (med mera!) när det är min tur.
 
När det däremot kommer till att torka dem så fäller jag en tår. Alla VINKLAR och VRÅR. Det kräver liksom viss teknik att komma åt dem. Alla matlådor har såna veck. Varför? Jag vet inte. Men den bästa lösningen jag kommit på hittills är att låta dem lufttorka (men först måste jag givetvis torka av dem lite hastigt åtminstone, så det inte blir såna där "droppmärken").
 
Återkommer när jag uppfunnit Den Fulländade Matlådan.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

icouldbepurple

Frukt är godis. Och kakor är mat.

RSS 2.0